Totul despre Retur

Pot sa returnez produsele comandate?

Conform “Termeni si conditii”, produsele comandate pot fi returnate in aceeasi stare in care au fost receptionate (fara sa fie deteriorate, faca ca ambalajele sa fie deschise), in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea lor, fara obligatia invocarii vreunui motiv.

Pentru a efectua un retur, este suficient sa trimiti un e-mail la adresa comenzi@ambalajeria.ro, cu subiectul “Retur”.

Produsul precum si ambalajul returnat trebuie sa nu fie deterioarat, nu trebuie sa prezinte urme de utilizare si trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite de catre client, precum si in acelasi ambalaj.

In cazul in care ati comandat mai multe produse si doriti sa returnati doar o parte din ele, S.C. ECOGREEN PACKAGING S.R.L. si S.C. ALVER GREEN S.R.L. vor rambursa suma echivalenta produsului/produselor retrunate si taxa de livrare calculata proportional cu numarul produselor.

Conform ART.14 din OUG 34/2014, consturile aferente livrarii produselor catre S.C. ALVER GREEN S.R.L. si S.C. ECOGREEN PACKAGING S.R.L. va revin dumneavostra in totalitate.

Exista si produse pe care nu le pot returna?

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
1. produse confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
3. produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
4. produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

5 produse care au fost folosite de Cumparator (ex.au fost desfacute, folosite la ambalarea diferitelor produse etc.).
6. produse care nu sunt intacte
7. continutul pachetului este incomplet
8. produse care au fost deteriorare si nu mai arata ca noi
9. produse care au fost uzate
10. starea produselor nu permite recomercializarea lor

Pot schimba un produs comandat?

Nu putem schimba produsele comandate cu altele. Daca esti interesat de alte produse, poti plasa o noua comanda. In paralel, poti returna produsul pe care nu il mai doresti.

Cum returnez prin curier?

Pentru a returna un produs prin curier, urmeaza pasii de mai jos:

Trimite un e-mail la adresa comenzi@ambalajeria.ro, cu subiectul “Retur”.

Vei primi banii inapoi intr-un cont bancar, pentru care iti vor fi cerute datele.

E important sa stii ca un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, te rugam sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda. Trebuie sa mai stii ca fiecare retur trebuie sa corespunda coletului pregatit de tine pentru ridicare. Ce presupune asta? Produsele de retur trebuie sa se regaseasca in coletul de returnat. In situatia in care curierul va regasi alte articole, va refuza preluarea pachetului, iar procesul de retur va fi intarziat.

Ce documente folosesc pentru a trimite un colet retur?

Nu ai nevoie de nici un document. Este suficient sa un e-mail si sa te asiguri ca produsul respecta conditiile de retur: sa fie intact, sa se afle in ambalajul original, sa nu fie deteriorat. Ne rezervam dreptul de a refuza orice produs ce nu mai poate fi comercializat.

Pe ce adresa expediez coletul returnat?

Coletul trebuie returnat la sediul din B-dul Basarabia, nr. 256, incinta Faur. Trebuie adaugat telefon de contact 0724.431.558.

In cat timp pot returna un produs?

Produsele pot fi returnate in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea acestora prin curier.

In cat timp imi primesc banii inapoi?

Dupa ce returul tau a fost acceptat, iti vom restitui suma aferenta in contul specificat de tine în e-mailul de retur. Banii vor fi vizibili in contul tau in maximum 14 zile calendaristice, in functie de timpul de procesare al bancii.

Cat ma costa returnarea unei comenzi?

Returul unei comenzi este suportat de catre expeditor/persoana care solicita returul. Tariful este stabilit de catre curier.

Autentificare

Parola uitata?